zaterdag 25 augustus 2018

Dag 1:van huis, hop naar Seatlle

De zusjes zijn weer vertrokken. We hoefden pas om 14.30 te vliegen, dus ik hoefde me niet te haasten (ben ik niet zo van). Op Schiphol hebben we nog ff geluncht en geshopt en toen gingen we aan boord. 

                 (Kijk ze eens vrolijk zijn. Nog helemaal fris en fruitig, dat was na 10 uur wat                                           afgezwakt).

De vlucht duurde "slechts" een kleine 10 uur. Na 3 uur kreeg ik doorzitplekken en was het al weer helemaal zat. En tja, toen moest ik nog 7 uur. Volgende keer toch maar naar de camping bij Schoorl:)

Na aankomst stonden we een flinke tijd te wachten bij Immigrations, maar de rest verliep soepel. Het hotelbusje was er binnen 5 minuten. En toen wilde we nog ff iets simpels eten, het was inmiddels 6 uur (3 uur s nachts NL tijd!). Het hotel bevind zich echter in een mindere buurt, geen fijne restaurant op loopafstand. Dus hebben we maar een raar warm ding gekocht bij de 7Eleven. En nog wat fruit ook, want we zijn erg gezonde tiepjes. En nu moeten we proberen wakker te blijven tot een acceptabel tijdstip. Morgen halen we de auto op en beginnen we echt aan onze vakantie/roadtrip. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten