woensdag 12 september 2018

Dag 18 en 19: Seattle - thuis

Vanochtend heeft mijn zus weer heuuul erg goed voor mij gezorgd door mij koffie op bed te bezorgen. Dit heeft zij de hele vakantie gedaan, schijnbaar omdat ik het de voorgaande jaren steeds verzorgd heb. Dat werd dus wel eens tijd :)
Vanwege het gesodemieter met de shuttle die niet reed, moesten we de auto vóór 9 uur 's ochtends inleveren. Omdat er ook nog getankt moest worden zijn we om 8 uur vertrokken. Alles liep zo bizar soepel dat we om 9 uur bij onze gate stonden voor onze vlucht van 13.34 uur. Oeps!


We zijn dus maar vroeg gaan lunchen. Omdat we niet hele erge honger hadden kozen we voor een voorgerecht. De portie was weer dusdanig dat je er een heel dorp in Afrika mee kon voederen inclusief de veestapel. En dat voor een voorgerecht!
En toen was het tijd om aan boord te gaan. Zoals gebruikelijk duurde de vlucht heuul erg lang. Vlak voor de landing werden we nog getrakteerd op een prachtige zonsopgang en toen was het uit met de pret.



Gelukkig kunnen we terugkijken op een heerlijke vakantie. We hebben in totaal ruim 4000 km afgelegd in onze zeer comfortabele SUV. Het op de bonnefooi reizen zonder hotels te boeken liep weer geheel vlekkeloos. Niet één keer hebben we een hotel aangetroffen die geen plek voor ons had. Gunstige bijkomstigheid was dat het tarief meestal lager lag dan wanneer er vantevoren geboekt was.
Onze timing voor wat betreft uitstapjes, etenstijd, onderdak was heel bijzonder. Om een voorbeeld te geven: we hadden gelezen over de dunebuggys. We komen aanrijden, zien een billboard, stoppen en kunnen met de volgende buggy mee die een half uur later vertrekt. Zo verliep het dus de hele vakantie. Hoe bijzonder is dat!
Ik vond Oregon een hele mooie en afwisselende staat. Vooral de kust (Cannon Beach!) en Crater Lake vond ik fantastisch.
En nu dus maar even van mijn jetlag afkomen. En op naar de volgende vakantie!

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor jullie mooie verslag. Ik heb er van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Ik vind het zelf altijd leuk om een blog bij te houden en ik lees het ook graag terug. Mocht je nog vragen hebben tijdens de voorbereiding van je reis, stel ze gerust!

    BeantwoordenVerwijderen